Pagina's

zondag 17 mei 2009

Sketch Saturday #51 en Papertake Weekly Challenge




Vanmiddag nog lekker gespeeld met het nieuwe papier van Cosmo Cricket en een nieuwe stempel van Whiff of Joy, genaamd Gerda de feestgeit. De sketch is van Sketch Saturday. Deze kaart ook nog maar ingestuurd voor de Papertake Weekly Challenge waarin het gebruik van dieren moest voorkomen.Voor de kleine cirkels en de knopen heb ik gebruik gemaakt van de Slice, een compacte snijmachine van Making Memories. Gisteren helemaal blij want bij de post zat een nieuwe designcard waarmee ik mijn slice kon updaten. Ik had een van de eerste apparaten en het snijden was nog niet optimaal. Ik had mijn Slice geregistreerd bij Making Memories en zo kreeg ik de nieuwe card. De cirkels waren eerst niet zo mooi rond en nu GEWELDIG! Ik zal hem nu zeker meer gaan gebruiken. Het plaklint met de bloemetjes had ik gevonden bij de Xenos. Soms kun je bij winkels waar je het niet verwacht hele leuke spulletjes vinden.

1 opmerking:

  1. mooie kaart Renata, leuke afbeelding en mooie kleuren combinatie. Kom wel eens vaker even bij je spieken, gr Margreet

    BeantwoordenVerwijderen