Pagina's

zondag 27 december 2009

Butterfly


We zijn vandaag helemaal niet weg geweest. Normaal gesproken had ik nog wel wat willen gaan doen. Maar helaas ben ik geblesseerd aan mijn enkel. Hij is dik en ik weet absoluut niet hoe het komt. Waarschijnlijk een spiertje verrekt ofzo. Morgen moet ik toch naar mijn wekelijkse fysio, dan laat ik haar er wel even naar kijken. Aan de andere kant is het ook wel lekker. Kon ik tenminste wat creativiteit kwijt vandaag. Lisa moest vandaag werken, Laura had een vriendin op bezoek en Leon hangt voor de tv. Schaatsen kijken.

We didn't go anywhere today, so lots of time to spend in my craftroom. I wanted to go shopping or something else, but my ankle hurts. I don't know what it is. Probebly a muscle. I will let my fysiotherapist look at it in the morning. Lisa is gone working, Laura had a friend over and Leon is watching tele.
Dit kaartje gemaakt met papier van Graphic45 en een stempel van InkadoInkado (ook weer van de beurs) Ik was geïnspireerd door mijn vorige kaartje met die speciale vouw en heb het nu net een tikje anders gedaan. Heb de stempel dit keer niet ingekleurd, maar met bruine inkt gestempeld en dat vond ik eigenlijk mooi genoeg.


This card I made with the DP of Graphic45 and a stamp of InkadoInkado (also from the craftshow). I was inspired by my last card with the fancy fold and made this one a little different. I didn't colour my image, but stamped it with brown ink and thought that was enough.



3 opmerkingen:

  1. mooi kaart Renata,
    prachtige vlinder
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit vind ik echt een heel mooi kaartje,mooi die vlinder en dat papier,echt srylvol.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige stempel. Het is weer eens heel wat anders maar ik vind het een erg mooi kaartje.
    Groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen