Pagina's

donderdag 24 december 2009

Nog even een paar kaartjes laten zien...


Ik wilde voor de kerst nog even deze kaartjes showen. Had ze al een poosje klaar, maar nog geen tijd om ze te posten. Dus bij deze. Het eerste kaartje is gemaakt met Nook & Pantry Paper Pad van BG en het afdrukje had ik gekregen. De sketch is van Sketch Saturday.

I wanted you all to show these cards before christmas. I had them ready for a while but not had the time to post them. So here they are. The first card I made with Nook & Pantry Paper Pad of BG and the image I got a while ago. The sketch is from Sketch Saturday.


Het volgende kaartje is gemaakt met het Mini Deck Earth Love van Cosmo Cricket. Prachtige serie papier! Het afdrukje is van The Pixie Cottage, is het geen schatje? De sketch is van Splitcoaststampers. Ik ga dit kaartje zo op de post doen, want vanmiddag hoorden we dat de vader van ons schoonzusje is overleden en we willen even laten weten dat we aan haar en haar gezin denken.

The next one I made with the Mini Deck Earth Love from Cosmo Cricket. Beautiful papers! The image is one from The Pixie Cottage, isn't it cute? The sketch is from Splitcoaststampers. I am going to post this card soon, because this afternoon we heard that our sister in law lost her father last night. So we wanted to let her and her family know that we're thinking of them.


3 opmerkingen:

  1. Hey Renata, Ik vind hem echt heel leuk geworden, dankjewel dat je hem me mij wilde delen. :-) Ik vind dat je erg mooie kleuren heb gebruikt !

    Veel liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wowwww Renata,wat een schitterende kaarten,mooie stempels en papier.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen