Pagina's

zondag 20 december 2009

Hängler Stängler


Wat een heerlijke dag! Het heeft hier vandaag goed gesneeuwd en Leon en ik zijn vanmorgen een heel eind gaan lopen. Hieronder nog een paar foto's hiervan. Maar ik heb ook nog tijd gehad om een kaartje te maken. Eigenlijk 2, maar het eerste kaartje was mijn DT-voorbeeld voor de challenge van aanstaande woensdag, dus daar moeten jullie nog even op wachten.
Dit kaartje heb ik gemaakt met een afdrukje dat ik een paar weken terug heb gekregen samen met een Hängler Stängler stempel die ik won. Ik vind deze stempels zo leuk, maar helaas zijn ze in Nederland niet te koop. Het papier is van October Afternoon en de sketch is van Sketch Saturday. Dit kaartje kan ook meedoen met de challenge van Charisma Cardz - anything but X-mas en voor Creative Card Crew -Anything Goes +DT Call! De rand heb ik geponst met mijn Martha Stewart randpons. Het jurkje heb ik wat extra's gegeven door er rode stippeltjes op te maken.

It's been a lovely day today with a lot of snow and my husband and I have been for a long walk in the snow. Everything looked so lovely! I hope the snow stays until X-mas.
This card I made with a image I got a few weeks ago when I won a Hängler Stängler stamp. I really love these images, but unfortunatly you can't buy them here in Holland. The DP is October Afternoon.

Hier nog even de foto's van de sneeuw van vandaag.
Here are the pictures from todays snow, it doesn't happen that often that we have so much snow.

Ons huis, prachtig in de sneeuw.
Our house in the beautiful snow.
Ikke aan de wandel in de sneeuw.
Me walking in the snow.

10 opmerkingen:

  1. Ohhh Renata,wat een prachtig kaartje,lief zijn ze die stempels, zeker jammer dat ze hier niet tekoop zijn.
    en wat heb je prachtig papie,mooie kleuren.
    Heerlijk zo buiten in de sneeuw,dit is echt gezond weer.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee leuk kaartje heb je weer gemaakt.
    Lekkere heldere kleuren, wordt je toch helemaal vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heel lief en vrolijk kaartje met keukenprinsesje heb je gemaakt Renata!
    Hele mooie kleurtjes en papier.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous card and so well coloured and designed. Thanks for playing with Charisma. Have a lovely Christmas.
    xx Vee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is een prachtig kaartje geworden zeg.
    en wat een leuke foto's mooi he die sneeuw.
    groetjes
    Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Renata,

    Ik heb even je kaartjes van de afgelopen dagen bewonderd...ze zijn echt prachtig! Deze is ook weer zo mooi.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Looks beautiful but cooooold! Thanks so much for stopping by my blog! You are a very talented lady and I have enjoyed this past month of being a guest designer with Pixie Cottage. God's Blessings at this Holiday Season for you and yours!
    Denise
    Midnight Madness Design Team
    December Guest Designer for Pixie Cottage

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great card. Thanks for joining us at Charisma cardz. Merry Christmas & Happy New Year.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje in lekkere vrolijke kleuren! Hele fijne dagen toegewenst.. liefs Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great card, I love the papers you've used

    Thanks for joining us at Charisma Cardz this week

    Jan x

    BeantwoordenVerwijderen