Pagina's

zaterdag 15 augustus 2009

Snoesje!

Na 2 volle dagen te hebben gewerkt, ben ik nu weer vrij tot as woensdag, dus lekker tijd om weer eens wat te doen. Ik heb deze week voor het eerst mijn stempelafdrukjes op marktplaats gezet en direct had ik al 2 bestellingen. Dus die heb ik donderdagavond eerst gemaakt en verzonden. Voor bovenstaande kaart heb ik de Sketch gebruikt van Friday Sketchers, een erg leuke sketch om mee te werken! Ook doet deze kaart mee voor de challenge van Our Creative Corner en voor Sparkle Creations, waar allebei om kerst word gevraagd.
Ik heb één van mijn nieuwe Snoesjes-stempels van Marianne Design gebruikt, die eigenlijk al een paar weken in mijn doosje met clearstempels lag te wachten en voor deze kaart en met dit papier heel geschikt was. Het papier is van Kars, een hele mooie Kerst Specialty Paper Pad van 6 x 6 inch! Wat een prachtige kleuren! Het papier en de stempel gekocht bij de Kreahoek in Ovezande. De witte rand langs de jas enz. heb ik besprenkeld met wat glitters, voor het echte kerstgevoel. Ben benieuwd wat jullie er weer van vinden. Ik vind het een Snoesje!



6 opmerkingen:

  1. Your card is just adorable! Thank you for leaving such a noce comment on my blog. The flower image is from an old stamp company called PSX short for Personal Stamp Exchange. Have a great Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad een snoesje.
    Maar ik heb eigenlijk niet zoveel met Kerstkaartjes dus volgens mij komt er voor mij niet zo'n beste tijd aan!!!
    Alhoewel, misschien word ik ook deze keer weer door jou aangestoken, maar dan nu met het Kerstvirus(ha ha).
    Nog bedankt voor je teleurstellingskaartje, zo erg was het nou ook weer niet. Wel lief!!!

    groetjes Adrina XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Renata,leuke stempel,heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje en wauwie wat een mooi papier.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh what a really lovely and so fabulous card. the image is just a darling and so sweet.
    thank you so much for your entry with my sketch to the friday sketchers challenge.
    have a nice week. hugs, bea

    BeantwoordenVerwijderen