Pagina's

donderdag 20 augustus 2009

Teleurgesteld....

Deze kaart wilde ik jullie ook nog laten zien. Ik heb hem gemaakt voor mijn vriendin Adrina. Ik was dus maar eens haar verjaardag vergeten en heb toen deze voor haar gemaakt. Ik ben helaas vergeten de binnenkant te fotograferen. Op de voorkant staat dus : Ik ben teleurgesteld....
en dan aan de binnenkant stond: ....in mezelf, omdat ik je verjaardag vergeten ben!
Adrina zelf vind het helemaal geen probleem dat ik haar vergeten was, maar ikzelf vond het echt verschrikkelijk. Dus Adrina, bij deze nogmaals SORRY!!!

3 opmerkingen:

  1. Maar het is zeker voor dit kaartje het wachten waard. Wat zal ze hier blij mee zijn. Ik vind hem fantastisch.


    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor, valt best mee, het kaartje staat te pronken op de kast!
    Als je de binnenkant nog wil fotograferen, wil ik hem nog wel een keer meenemen hoor!

    Adrina XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Renata.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen