Pagina's

maandag 17 augustus 2009

Sketch saturday #64


Vandaag lekker bezig geweest met dit kaartje. Het weer is wat minder en dat vind ik heerlijk, dan kan ik lekker bezig zijn met mijn grootste hobby. Het kaartje is voor de Sketch Saturday challenge, dus daar de sketch van gebruikt. De stempel is van the Greeting Farm en is uit de set Hope & Grace. Ik vind ze zoo schattig. Ik had deze gezien bij Nicole's Stamp Addiction, één van mijn favoriete blogs. Ook het bloemetjes en de tekst komen van die set. Het papier is weer uit de Offbeat Paper Pad van BG.


7 opmerkingen:

  1. wonderful card:o) good luck with my candy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een geweldige kaart en zo schattig en een mooie sketch.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt een schitterend kaartje Renata,leuke stempel,heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Renate wat een geweldig kaartje een mooi papier. groetjes Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Adorable card, fabulous cute image and love the colours.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart joh. Die bloemetjes vind ik ook mooi zo. Inderdaad een leuke set.
    Fijne dag vandaag!

    gr. Adrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card, love the colurs and the image is fabulous, thanks for joining us at SS
    hugs Gill x

    BeantwoordenVerwijderen