Pagina's

vrijdag 7 augustus 2009

Truly Scumptious #13 en Stamp Something

Met dit kaartje ben ik een paar dagen bezig geweest. De reden hiervan is dat ik dinsdag en donderdag heb gewerkt en woensdag zijn we een dagje op bezoek geweest bij vrienden op de camping in Eersel (Brabant). Dus van knutselen kwam niet veel. Daarbij was het hier ook behoorlijk warm. maar over tot de orde van de dag:
De sketch is van Truly Scrumptious. Het papier is June Bug van BG, de stempel alweer een Gorjuss Girl. De rode stippelrand heb ik geponst met mijn randpons van Fiskars. Er moest ook wat extra BLING worden toegevoegd, dus heb ik de gaatjes van de rode stippelrand bestrooid met glitters. Ik hoop dat het te zien is op de foto.
PS Deze kaart is ook voor Stamp Something, want toevallig moest je daarvoor charmes (bedeltjes) gebruiken.



7 opmerkingen:

  1. Je kaartje ziet er weer prachtig uit. En een leuke sketch.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is lovely Renata, such gorgeous colours. Thanks for joining us at TS.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Renate, je kaartje is erg mooi en leuke sketch. groetjes Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Renata,leuke stempel,heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart.
    Waar heb je dat bedeltje vandaan?

    Tot maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart en heel leuk papier.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gorgeous card Renata I love your BG papers and the colours you used are so fresh and bright...thank you for joining in with the Truly Scrumptious challenge
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen