Pagina's

zaterdag 5 februari 2011

Basset Girl


Dit berichtje heb ik alvast gepland om vandaag te verschijnen. Waarom? Omdat ik vandaag met het Nederlandse Karens Doodles Design Team een workshop ga volgen bij Angelique! Als het goed is ben ik vanmorgen om half 8 richting Brabant vertrokken om daar om kwart over 9 Ellen op te halen op het station van Den Bosch.  We gaan een workshop distress doen. Erg leuk! Maar wat nog leuker is? Ik kan nu ook digitale afbeeldingen inkleuren met Distress en hier is mijn eerste voorbeeld daarmee. Vandaag staat er ook weer een nieuwe tutorial op het Doodle Diva Blog van Moon en daar heb ik Basset Girl voor gebruikt. Dit is één van Karens nieuwe afbeeldingen. Is het geen schatje? Ook enkele andere leden van het DT hebben alvast een voorbeeldje gemaakt. Ga maar snel even kijken!
Naast het standaardje heb ik ook gelijk een kaart erbij gemaakt met dezelfde afbeelding.


 This post was planned so it would appear today. Why? Because I am on a day out today with the Dutch Karens Doodles Design Team. Isn't that fun? We are going on a workshop Distressing at Angelique's. So this morning I left at half past 7 to pick up Ellen at the station in Den Bosch. It's almost a 2 hr drive, but I don't mind, as long as it's for fun!
You know what's more fun? I can distress digital images now too! I am soooo happy!
The first digital image I distressed ever is the one above, Basset Girl by Karens Doodles. Isn't she the cutest dog ever? I made this set as an example for the new tutorial by Moon on our Doodle Diva Blog that's on there today. The other DT girls made more examples, go and check it out!

Ik zal morgen zeker even komen vertellen hoe het was en showen wat we hebben gedaan! Komen jullie dan weer even kijken?

I will come back tomorrow to tell you all about what we did and show you some pictures. Are you coming back also to watch?

10 opmerkingen:

  1. Hoi Renata,wat een leuke kaart en ik hoop dat je een geweldig leuke dag heb,kijk je uit met die storm.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele fijne dag renata :)
    Schitterend kaartje weer
    En ik ben benieuwd hoe je de digi's nu kan inkleuren met distress .
    Heb het zelf nog nooit gedaan maar ben wel nieuwsgerig erna??

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi, ik wens je een hele veilige reis hier naar toe! Alles staat klaar dus we kunnen zo beginnen;, Heb er super veel zin in! Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, en zo mooi gekleurd hey!! Tot dadelijk;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart zeg, superleuk

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk kaart heb je gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja zeg, dat is echt wel een scheet!!
    En ik heb geen last van mijn oren gehad, haha.
    Ik hoop dat je veel plezier hebt gehad vandaag.
    groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke dag, lekker bij Angelique aan de workshop met je DT leden. Je kaart is een schatje hoor. Is het nog gelukt om je digi's met distressinkt in te kleuren doordat je nu je digi heel snel uitprint (besparend) of iets anders. Ben eigenlijk wel benieuwd.
    Fijn weekend.

    Groet van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig en mooi kaartje! Ik hoop dat je een leuke en leerzame dag hebt gehad.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Renata, grappige stempel ook en prachtig design. Heb je een leuke dag gehad?
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen