Pagina's

zondag 6 februari 2011

De rest van het Distressboekje

Nou dames, ik heb mijn boekje zo goed als klaar. De afbeeldingen staan er allemaal gekleurd in, nu hoef  ik alleen de teksten nog te doen, maar dat is iets voor morgen.

Well, ladies, my Distressbook is almost ready. The images are all coloured up, all I need to do now is add the text which ink I used. But that's for tomorrow.


Het achtergrondpapier zat al in het boekje, maar toen ik mijn afbeelding erin wilde plakken vond ik het papier te wit bij mijn afbeelding en heb dus met een sponsje met Vintage Photo Distressinkt het papier aangepast.

The backgroundpaper was already in the book, but when I wanted to glue my image on it, I saw it was too white, so I sponched it with Vintage Photo Distressink.


Deze afbeelding zit oorspronkelijk niet in het boekje, maar ik heb mijn Tilda met hart een beetje verpest, sorry Angelique! Maar een goede reden om mijn nieuwe stempeltje te proberen.

This image is not supposed to be in here, but the other one that does is in the trashcan. Sorry Angelique! But this was a good reason to use my new Tilda.


Deze stempel hadden we eigenlijk met Broken China moeten doen, maar omdat ik de workshop al een keertje had gedaan heb ik hem met Victorian Velvet mogen doen.

This image was supposed to be done with Broken China, but I did this workshop before, so I wanted to try it in an other colour, so I used Victorian Velvet.

En last but not least! Het appelmeisje van Karens Doodles. Speciaal voor ons team had Angelique deze stempel aan het boekje toegevoegd. We mochten zelf onze kleuren kiezen.

And last but not least, Apple Girl by Karens Doodles. Angelique added her especially for the Karens Doodles DT workshop. We could choose our own colours.

Ze zijn niet allemaal even goed gelukt, maar ik vind het boekje al mooier dan het vorige dat ik had gemaakt, dus er zit vooruitgang in!

They're not all perfect, but I think this book is already better than the last one, so there's progress!

9 opmerkingen:

  1. Wauw, Renate dat ziet er echt fantastisch uit. Je kunt geweldig mooi kleuren zeg!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou petje af hoor, vind ze er stuk voor stuk prachtig uit zien

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja hoor helemaal toppie
    ehhh wat had jij verpest???zeker teveel water hé,hihihi
    gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou je bent lekker bezig geweest en het resultaat mag er wezen,heel mooi allemaal.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt !

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ze zijn anders supermooi hoor,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel mooi uit Renata. De stempeltje zijn heel mooi ingekleurd.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super mooi geworden, Renata!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen