Pagina's

zaterdag 26 februari 2011

Gouwe Ouwe bij Karens Doodles


Vandaag is het de beurt aan de Renata's om een Gouwe Ouwe te laten zien voor het Nederlandse Karens Doodles Uitdagingenblog. Wij hebben samen afgesproken om de digi's
 I LOVE YOU THIS MUCH weer eens in het zonnetje te zetten. En we hebben ze allebei met Distressinkt ingekleurd. Zo leuk dat ik dit nu ook kan! Ik mocht van Renata van M. het meisje doen, zodat ik mijn favoriete Distressinktkleur Victorian Velvet kon gebruiken. Zij heeft het jongetje gedaan. Wil je haar kaart zien, klik dan hier.
Ik heb de leuke tutorial van Margret voor de Wiper Card gebruikt, erg leuk om te maken! Voor deze tutorial ga je naar onze Doodle Diva Gallerij.
Het papier is uit een paperpad genaamd Jack & Jill, gekocht bij de Kreahoek en ook het kantje komt daar vandaan. De Happy Birthday stempel is uit de Make A Wish Quotes set van Fiskars. De mooie swirlstempel is uit een set van Kanban en daar komt ook het blad van.


Today it's up to both Renata's to show you an Oldie but Goodie for Karens Doodles Dutch Challenge Blog. We agreed to use I LOVE YOU THIS MUCH digi's and give the some love. We both used Distressink. It's great that this I can do this too! Renata van M. let me do the girl, so I could use my favorite Distressinkcolor Victorian Velvet. She did the boy. Want to see her card too? Click here.
I used Margret's great tutorial to make a Wiper Card. If you like to try this to, go to our Doodle Diva Gallerij.
Papers are from a paperpad called Jack & Jill, bought at the Kreahoek. Lace is also from the Kreahoek. The sentiment is from Make A Wish Quotes set by Fiskars. The swirl is from a Kanban clearstampset as also the leaves.

10 opmerkingen:

  1. Geweldige kaart!! Vooral de tekststempel "kusje" vind ik erg leuk. Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattig kaartje. Dat in het zonnetje zetten van de lijn 'i love you this much' is bij deze al geslaagd.

    Fijn weekend

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt super mooi Renata en prachtig gekleurd!!!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind het zo'n snoepje Renata!!!
    En dat papier is ook al zo lief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Renata wat een lieverdje en zo mooi gekleurd!
    Leuke kaart vorm,ga even spieken op het blog
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een plaatje!
    Fijn weekend.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super schattig kaartje, erg mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen