Pagina's

vrijdag 8 juli 2016

Life guard on duty

Ik zag dat er bij The Paper Shelter blog een nieuwe challenge van start ging en daar paste deze kaart precies bij. 
Het achtergrondpapier is van Carta Bella, heerlijke vrolijke papiertjes met strandthema.
De digi had ik al een tijdje in mijn bezit, maar had hem nog steeds niet gebruikt, dus bij deze.


Ik heb ook nog een paar Marianne Design mallen uit de strandserie erbij gebruikt.


Copic Markers die ik heb gebruikt zijn:

Huid: E04 - E11- E21 - E00 - E000 - R20
Blauw: B26 - B16 - B04
Geel: Y26 - Y21
Rood: R59 - R29
Haar: E35 - E33 - YR31 - E30



3 opmerkingen:

  1. Wow..this is fabulous. And with this guy around life is reallllly better at the beach! Thank you so much for playing along with us at TPS and for using one of our images. hugs, Pat K x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awesome summer card, love those die cuts, perfect for a beach themed creation. Thanks so much for playing along this week at The Paper Shelter Summer challenge. Hugs!! Audrey DT

    BeantwoordenVerwijderen