Pagina's

zaterdag 9 juli 2016

Woof, woof.....

Goedewoof! 
Mijn naam is Duke....woof! 

Mijn vrouwtje had vorige keer beloofd om meer foto's te laten zien van haar projecten, dus bij deze.....

Ze is begonnen met mijn leuke guitige koppie met Copic Markers,  de kleuren E37 - E33 - E21 en E30. 
Zie ik er niet schattig uit?


Daarna werd ik nog verder ingekleurd met dezelfde kleurtjes. Mijn halsbandje is gekleurd met B37 en B34 en mijn neusje met E49. Mijn ogen hebben een extra accentje gekregen met Y26, net als de steentjes van mijn halsband.


Toen zat ik klaar om op een kaart te springen.


Vrouwtje heeft allemaal malletjes gebruikt van My Favorite Things, daar is ze namelijk dol op!
Het landschap in lijstje heeft ze met faom verhoogd opgeplakt, zodat het net een schilderijtje lijkt.


Daarna werd ik er opgeplakt met 3D kit, zodat ik er echt uit lijk te springen. De tekst is ook van My Favorite Things en komt uit de set BB Lucky Dog.


En hier ben ik dan eindelijk, helemaal klaar!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden dat ik langs kwam? 
Ik zou het geweldig vinden om een berichtje van jullie te krijgen.....woof!

Veel liefs van Duke en zijn vrouwtje Renata

ps ikzelf ben getekend door Mo's Digital Pencil

3 opmerkingen:

  1. wat een scheetje ! een heel erg leuk en lief kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Renata,

    een prachtige kaart is het geworden!!! Leuke combinatie van stansjes en die hond is superlief.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen