Pagina's

woensdag 13 juli 2016

Summer Attitude

Afgelopen dinsdag was ik lekker vrij en nadat ik eerst mijn huiswerk netjes had gedaan ben ik begonnen om deze digi in te kleuren. Ik heb er het papierblokje van Carta Bella bij gelegd en aan de hand daar van heb ik mijn copics bij gezocht.


Deze digi is er eentje van The Paper Shelter uit de Summer Collection, genaamd Summer Attitude.


En hier is dan het eindresultaat.


De kleurtjes die ik heb gebruikt zijn:

Huid: E11 - E21 - E00 - E000 - R20
Blauw/groen: BG72 - BG32 - W1
Rood: R29 - R24 - R22
Oranje: YR04 - YR02 - YR00
Geel: YR24 - Y17 - Y21
Zand: E53 - E43 - E41
Haar: E57 - E53 - E43
Achtergrond: Y21 - Y11 - Y00 - Y0000

The Paper Shelter - Holiday Time
Creative Inspirations - Seaside, Sunshine and Summer Holiday
Crafting With Friends - Anything Goes
Stamps & Fun = Creativity - Anything Goes


4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie frisse kaart!
    En perfect passend bij het Holiday thema van de challenge bij de Papershelter.
    Sucses!

    Groetjes,

    Monique Dt TPS

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous use of one of our images, love your design and colouring. Thanks for joining us at TPS, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige, frisse en vrolijke kaart geworden Renata!!
    Leuke digi ook en mooi gekleurd!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen