Pagina's

zondag 3 juli 2016

Olympic Runner

Dom, dom, dom, ben ik toch helemaal vergeten dat ik een berichtje moest plaatsen op het Copic Benelux Blog gisteren. Het was dan ook een andere week dan anders. Wij hadden namelijk woensdag nog een begrafenis en dan raak je toch een beetje uit je gewone doen. 
Daarbij hadden we gisteren een ontzettend leuke bijeenkomst in het Creatief Centrum in Heesch met het Copic Benelux Team en het Colourstock team.
We hadden eerst een vergadering over de nieuwe opzet van het hele Social Media gebeuren, want vanaf 1 september gaat er het een en ander veranderen.
Daarna hadden we een heerlijke lunch verzorgd door het Creatief Centrum, waarna we weer vol energie aan het tweede deel van de dag zijn begonnen. We hebben 2 hele leuke workshops gedaan, maar daar zullen jullie vast nog wel eens wat van horen.

Maar nu mijn kaart:

Ik heb helaas maar 1 foto, maar ik beloof dat ik het goed met jullie maak in mijn volgende blogpost en die komt al heel snel!

Ik heb deze ontzettend leuke digi van KennyK ook in mijn vakantie gekleurd met natuurlijk mijn favoriete medium de Copic Markers. En toen ik thuis kwam heb ik er papier bij gezocht.


Jullie zien het, hij kan nog zo hard lopen, hij is dit keer toch echt te laat! Sorry! Haha!

De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Huid: E04 - E21 - E11 -  E00 - E000
Vlammen: R46 - YR18 - Y17 - Y15 - YR04
Haar: E57 - E21
Groen: G99 - YG67 -YG17 - YG23
Goud: Y28 - Y26 - Y21
Grijs: C5 - C3 - C1

2 opmerkingen: