Pagina's

zaterdag 2 januari 2016

De Vagebondjes 1

Allereerst wens ik al mijn volgers alle geluk, gezondheid, liefde, voorspoed en natuurlijk heel veel creativiteit voor 2016!

Ik heb nog steeds vakantie dus nog lekker tijd om tussen door de feestelijkheden van kerst en oud & nieuw te knutselen. En ik ben wat voorbeelden met De Vagebondjes aan het maken geweest om in de Kreahoek te tonen. Ik heb mijn stansen van My Favorite Things tevoorschijn gehaald en daarmee deze kaart gemaakt.
Er zijn bij de boekjes van Marij Rahder ook bijpassende boekjes met achtergrond papier, maar op de een of andere manier vind ik dat niet zo leuk om te doen en verzin ik liever zelf iets.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.


2 opmerkingen:

  1. Voor jou ook de beste wensen voor 2016 Renate. Wat een leuke kaart om het nieuwe jaar in te luiden. Het is net een klein schilderijtje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je trapt het nieuwe jaar al goed af, met dit geinige kaartje.
    Helemaal leuk!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen