Pagina's

vrijdag 15 januari 2016

Morgan

Vanmiddag bij de Kreahoek een workshop inkleuren met alcoholmarkers gegeven. Dus toen ik thuis kwam had ik eigenlijk wel zin om zelf ook weer eens aan de slag te aanmeet mijn copics.
Ik had afgelopen week nog wat digitale stempels aangeschaft van Mo's Digital Pencil, waaronder dit lieve schatje, genaamd Morgan.


Eerst ben ik begonnen met het gezichtje, waar ik de volgende kleuren voor heb gebruikt:
E000 - E00 - E21 - E11 - E04 en voor de wangetjes heb ik R11 - R20 en R22 gebruikt.


Daarna ben ik begonnen met het pakje, waarvoor ik heb gebruikt:
C9 - C7 - C5 (grijs/zwart)
C2 - C00 (wit)
R11 en R20 (roze oortjes)


Vervolgens nog een schaduw rondom het plaatje aangebracht met B000 - B00 - E40 en E41
En als finishing touch het strikje getekend en een stipje op de wangetjes gezet met een witte gelpen.



Voor het kaartje heb ik stansen gebruikt van My Favorite Things. De tekst komt uit de Adorable Elephants clear stamp set van MFT.

Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden en er ook weer wat bij geleerd hebben qua inkleuren.

Ik wens jullie een fijn weekend!

DP2 Challenge - Anything Goes with Mo image
Seize The Birthday - Clean & Simple
Moving Along With The Times - Spots and Dots
Fab 'n' Funky - For A Child


9 opmerkingen:

  1. So so beautiful, you are so talented. Your colouring is just perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is absolutely adorable! Sweet image and your coloring is wonderful!!
    Thanks for playing along this week at Tuesday Morning Sketches!!
    Debbie (TMS DT)
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card, lovely design and the image is totally cute and so beautifully coloured.
    Thank you for joining us at Fab n Funky this week.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card with a sweet image, thanks for playing along at Fab'n'Funky.

    Pat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What an adorable image....beautifully colored. Thanks for joining us at Seize the Birthday!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful colouring, and that image is adorable! Thanks for playing along at Seize The Birthday :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh so so sweet! A lovely combination of papers too. Thank you for sharing your lovely creation at MAWTT. Rebecca x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gosh this little one is so darn adorable
    thanks for sharing with us at Mo's Digital Pencil Challenge.
    good luck!

    BeantwoordenVerwijderen