Pagina's

zondag 3 januari 2016

De Vagebondjes gaan naar het park

Ook vandaag heb ik weer een kaartje met de Vagebondjes van Marij Rahder voor jullie.
Ik zag deze twee al helemaal zitten in het park, dus een Gate Fold kaart gemaakt. Ik heb de wolkenstans van MFT gebruikt en het hekje is van Yvonne Creations, erg mooi vind ik zelf, rechts en links van het hekje heb ik het nog een eindje door laten lopen door het bovenste gedeelte er af te knippen.


Als je de kaart opent kom je in het park. De boom en het gras zijn ook stansen van MFT, de fiets is van Marianne Design en de lantaarn is van Joy.


Heb ik jullie weer op een idee gebracht?
Fijne zondag!


2 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt.
    De mannen zitten lekker een potjes te kaarten achter het gesloten hek. :o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart.
    Het idee van een hek dat opengaat, vind ik geweldig dus ik zoeken bij Marieke naar de mal; is ie van Yvonne Creations, ����

    BeantwoordenVerwijderen