Pagina's

maandag 4 januari 2016

Iedere rimpel maakt je NOG mooier!

Goedenavond op deze eerste werkdag van 2016. Ik was vandaag nog lekker vrij en heb mijn dag goed besteed door wat bordjes te schilderen, boodschappen te doen en mijn webwinkel te vullen.
Maar ik wilde jullie toch ook mijn volgende kaartje laten zien met de Vagebondjes.
Dit maal heb ik gebruik gemaakt van de Wonkey Windows van My Favorite Things en de graspons van Martha Stewart.


De tekst op het kaartje hoorde bij dit plaatje en ik vond hem wel erg grappig.
Morgen begin ik met mijn nieuwe baan, ik ga ook wat meer werken, dus ik hoop tussendoor nog wel tijd te vinden (maken) voor nog meer van deze leuke kaartjes.
Er staan er in ieder geval nog een paar klaar om te posten, dus voorlopig kan ik nog even vooruit.
Ik wens jullie een fijne avond.


3 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk, gave tekst!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maak je super leuke kaarten Renata.
    Zag ze voorbij komen op FB, vandaar hier mijn bezoekje!!
    Fijne dag verder, groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen