Pagina's

maandag 18 januari 2010

Award gekregen van Anne-Marije!


Ik heb een award gekregen van Anne-Marije en ik ben hier wel heel erg trots op. Dank je wel, Anne-Marije! Deze award betekent dat ik 10 dingen moet opnoemen die ik leuk vind en daarna mag ik hem doorgeven aan 3 anderen.

1. mijn man
2. mijn dochters
3. kaarten maken (vooral met mijn vriendin Adrina!)
4.nestabilities
5. shoppen voor knutselspullen
6. digitale stempels
7. koken
8. op wintersport gaan met het hele gezin
9.uit eten gaan
10. bloggen

Ik geef deze award door aan:

Adrina

Riet

Andrea

Ja, ja, dames een Zeeuws onderonsje!





4 opmerkingen:

  1. Hoi Renata

    Gefeliciteerd met je award!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Renata,
    wat ontzettend leuk, ik neem hem mee hoor
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van Harte Gefeliciteerd.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Renata voor de award,ben zeer vereerd dat ik hem gekregen heb.
    Nogmaals dank je wel Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen