Pagina's

zondag 17 januari 2010

Mijn nieuwe aanwinsten!

Vanmiddag naar de Scrapbookwinkel in Heesch geweest en wat een prachtige winkel! En wat een papier hebben ze daar, echt helemaal geweldig! Leon is eerst mee de winkel in geweest, die wilde ook wel eens zien wat er allemaal was. Toen hij het zat was is hij er lekker koffie gaan drinken. Na ruim een uur te hebben rondgestruind ben ik naar de kassa gegaan, want ik had nog wel een uur kunnen shoppen, maar dat wilde ik Leon niet aan doen. Ik ga nog wel een keertje terug met miijn vriendin. LOL
Hieronder een paar foto's van mijn aankopen. Ik heb vooral heel veel papier meegenomen, ook voor mijn vriendin. Morgen komt ze kijken wat ik allemaal heb en dan snijden we het allemaal door de helft, goed hè, hebben we allebei lekker veel verschillende.

This afternoon I've been to the Scrapbookstore in Heesch and what a beautiful shop! They have so many papers. I bought a whole stack of papers and on the photo's you see a (very!) small selection. I also bought the muffinstamp from Magnolia which was on my wishlist forever!

S.E.I. Romeo and Julliette

Basic Grey Origins voor en achterkant


En dit zijn nog maar enkele van de hele stapel! Ik schaam me wel een beetje hoor, dat ik weer zoveel heb meegenomen, maar ja, ik kom ook niet elke week bij de Scrapbookwinkel. Ik heb ook nog een Magnoliastempel meegenomen (Muffin) en een archiefdoosje voor mijn Spellbinders Nestabilities, maar dat ga ik eerst nog een beetje oppimpen.

4 opmerkingen:

  1. ooohhhhhh aaahhhhhhh
    Renata, geweldig mooi papier
    ik wou dat de scrapbookwinkel wat dichterbij was dan konden we wat vaker gaan
    maar aan de andere kant, is het wel gevaarlijk voor de financien
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super winkel hé Renata, ik was er verleden jaar binnengestapt na we van een verwenweekendje kwamen (mijn man en ik). Hij heeft er ook de hele tijd zitten wachten,koffiedrinken en de krant lezen, de schat!Het regende pijpestelen!Ik voelde me ook verveeld toen ik hem daar zag zitten de sukkel... We zijn er ruim twee uur gebleven!!! Toen we naar de auto stapten zei ik hem dat ik er nog gerust een uur langer had kunnen blijven, waarop hij antwoorde:willen we terug naar binnen gaan? Hoe lief!!! Hij beloofde mij dit jaar terug naar ginder te gaan maar dan moet het niet meer regenen,dan maakt hij wel een wandelingetje! ;0) Hier in B. hebben we zo geen grote scrapwinkels...dus ik wacht ongeduldig op beter weer!
    Heel veel plezier met je nieuwe spullen en ik zie wel wat je er mee gemaakt hebt!
    Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh wowwww Renata,wat ben jij goed geslaagd zeg,wat een schitterend papier allemaal.
    Ja is het zo grote winkel,hebben ze echt zoveel.
    Ik heb wel eens horen zeggen dat ze zo duur waren,is dat waar.
    Heerlijk voor je dat je lekker heb genoten.
    Heel veel knutsel plezier ermee.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOOOWWWWW SMULLEN!!!
    Ik kom er aaaaaaannnn!!!

    BeantwoordenVerwijderen