Pagina's

vrijdag 29 januari 2010

Snowgirl


Het is de eerste keer dat ik dit schattige meisje heb uitgeprint en ingekleurd en ik moet zeggen, ik vind haar geweldig! Deze ga je nog meer zien! En dan heb ik weer een kerstkaart erbij voor eind dit jaar. Het papier is van SEI en de sneeuwvlok heb ik met mijn spellbinders Create A Flake gemaakt. De afbeelding heb ik ingekleurd met Copics en op het rokje heb ik met mijn witte opague pen stipjes gedaan, zodat het lijkt op het papier wat ik heb gebruikt.

It's the first time I printed this cute little girl out and colored her and I have to say, I think she's great! You definitely gonna see her again and that way I have another christmascard for the end of the year. The papers are SEI again, the snowflake I made with my spellbinders Create A Flake as the sentiment. I colored her with my copics and then added polkadots on the skirt with my opague pen, so it lookes like the paper I used.


Crafty Catz - Sketch
The Pink Elephant - Polkadots, Bow and Pink

9 opmerkingen:

  1. Wat een schattig stempeltje zeg en zeker een hele mooie kaart (zoals ik van je gewend ben, hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Renata
    A gorgeous card just love the image,thankyou for joining us at CraftyCatz for this week's challenge,
    Hugs Dianne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Really cute little girl on a lovely card! Love it! Hugs Nilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh your card is gorgeous, thanks for playing along with CC x carol

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooh Renata,
    dit is een super mooie kaart zeg !!!!!!!
    leuke stempel ook en prachtig papier
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhh wowwww Renata,wat is deze kaart SCHITTEREND meis.
    Ja dat afdrukjes wat is ze mooi,ik heb haar ook liggen,moet er zeker wat mee gaan doen.
    En ja het papier,dat weet je hé, schitterend.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Just fabulous - thank you so much for joining us at The Pink Elephant.
    Ann xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely card. Thanks for joining us at Crafty Catz. Suzie x

    BeantwoordenVerwijderen