Pagina's

vrijdag 15 januari 2010

Ik wou maar dat het zondag was!


En weet je waarom? Ik ga dan samen met Leon naar mijn vriendin in Oss, maar het leukste komt daarna pas! Aangezien mijn vriendin 's middags nog moet gaan werken vertrekken we daar al weer om 2 uur en dan gaan we naar het Creatiefcentrum in Heesch. Er is daar een scrapbookwinkel, echt helemaal geweldig! Wat een geluk dat die op zondag ook open zijn! Leon moet dan maar zijn krantje of een boek meenemen, want ik denk dat ik wel even rondloop daar! Kijk maar eens hier, want ze hebben ook een online winkel.


I wish it was sunday already, want to know why? I am going to a very big scrapbookingshop after visiting my friend in Oss. My friend has to work later in the afternoon, so we will be leaving for the shop at 2. Am I lucky or what? They also have a onlinstore, check here.

4 opmerkingen:

  1. ooh super Renata,
    neem je portemonai of creditkaart maar mee, ik ben er nu 2 keer geweest
    en je word heel erg hebberig als je daar bent
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat geweldig voor je Renata,is hebben daar zoveel zeggen ze.
    Ben heel benieuwd wat je allemaal koopt.
    Een hele gezellige dag zondag.
    Geniet er maar heerlijk van.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a huge store! I could spend hours just browsing through it:) Have a beautiful weekend and I hope you post pictures of your goodies!
    hugs
    Risa:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een soort snoepwinkel.Dat is echt verleidelijk Renata. Ben er nog nooit geweest maar als ik die plaatjes zo zie ben je daar wel een paar uurtjes zoet. Dan kan je man inderdaad maar beter een boek meenemen. Leuk vooruitzicht. Veel plezier daar.
    Groet van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen