Pagina's

dinsdag 26 januari 2010

Even bijkletsen...

Jullie denken vast...waar blijven Renata's kaartjes? Nou, ik ben echt wel bezig hoor, maar op dit moment even achter de schermen. Ik heb gisteren mijn kaart voor de nieuwe challenge van The Pixie Cottage gemaakt en nu net heb ik een DT kaart gemaakt voor The Sweet Stop. De kaart voor de Pixie komt dus morgen op mijn blog en die van The Sweet Stop aanstaande zaterdag. Ik hoop vanmiddag toch nog wel een kaartje voor een challenge te maken, maar ik weet niet of dat er nog van komt. Weet je wat, ik zal jullie een klein stukje van mijn kaart voor morgen laten zien.

I hear you think...where are the new cards? Well, I am busy making cards, but I have to make some for The Sweet Stop and The Pixie Cottage. Tomorrow you will see what I made for the new challenge at The Pixie Cottage and Saturday there's a new challenge at The Sweet Stop. So you'll have to come back. This afternoon I hope to make a card for a challenge, but I don't know if I get to that.
Here's a sneak peak for tomorrow!



1 opmerking: