Pagina's

zondag 31 januari 2010

Nieuwe stempels!

Gisteren kwam ik thuis van mijn werk en op mijn bureau lagen 2 pakjes! Eén van Annette's CreaFarm met 8 van mijn 20 bestelde copics en één van Petra Svensson uit Zweden met de stempels die ik voor Adrina en mezelf had besteld. Wat een geweldige stempels zijn dit! Ik ben vandaag natuurlijk direct aan het spelen gegaan met één van de stempels en deze heet Hjärtbus en ik vind het een schatje! Ik heb er gelijk maar 2 kaarten mee gemaakt, één voor een jongen en één voor een meisje. Het papier is van Magnolia, A Little Yummy for your Tummy, zo mooi! De sketch is van 2Sketches4You en ik zie net dat ik te laat ben om in te sturen, jammer. Maar goed ze kunnen nog wel meedoen met de challenge van Simon Says: New Baby! Ik heb de afbeelding een paar keer gestempeld en toen in 3d opgeplakt.

Yesterday when i came home from work there were 2 packages on my desk waiting for me! One from Annette's Creafarm and one from Petra Svensson from Sweden with the stamps my friend and I ordered with her. And these stamps are so cute! This morning after taking a long walk with my hubby I started and played with one of them called Hjärtbus, so cute! I made two cards with this one, one for a boy and one for a girl. The DP is Magnolia, A Little Yummie for your Tummy, so beautiful! The sketch I used was from 2Sketches4You and I just found out that I am too late to send them in :(. But they are also good for the challenge at Simon Says: New Baby! I stamped my stamp several times and decoupaged them.


Sweet Stampin' - Scallops
Crafty Creations - Celebration
A Spoon Full of Sugar - Freestyle
Simon Says - New Baby
2Sketches4You - Sketch
Stamp With Fun - Baby
Little Red Wagon - Hearts

17 opmerkingen:

  1. hoi Renata,
    leuke kaartjes heb je weer gemaakt
    grappige stempels ook
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die stempels idd super!!!
    Mooie kaartjes heb je ermee gemaakt!
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Renata,
    Both of your cards are adorable!!!! The images are so cute, I love them! I also love your color combo and your detailing is fabulous! I haven't brought any Magnolia DP yet, but after seeing your cards, I'm going to have to buy some.
    Take care and have a beautiful weekend!
    hugs
    Risa:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wowww Renata,wat een schitterende kaarten, Die stempels zijn echt geweldig,ohhhh woeee.
    En wat een mooi papier.
    wat heb je dat leuk gedaan met dat hart en die reandpons.
    Complimenten hoor.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Renata,
    Super lieve baby kaartjes,heel lief.

    groetjes marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke kaartjes zijn het geworden zeg,
    en idd een super schattig stempeltje.
    succes met de challenge.

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh my, now these are adorable! Great work :)
    Thanks for playing at 2S4Y!
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a gorgeous baby card. The image is so sweet and the embellishments are perfect. Thanks for joining us at stamp with fun this week. Hugs, Denise x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie geboortekaartjes. Echt een superleuke stempel. Erg mooi.
    Groet van Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Renata, wat een schatjes! Die stempels zijn gewoon superleuk.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi! aww so cute!
    thank you so much for joining us for a Sweet Stampin Challenge. I really hope that you will be joining us again soon
    love emma xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wonderful card renata ! thank for joining in our challenge.
    hugs tina46
    swf-team

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thanks for playing along in our Celebration challenge at Crafty Creations - lovely cards - so sweet! Cheers Claire x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. These are simply way too cute! Thanks for joining us at LRW:)
    Joanne xo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. thanks for helping us celebrate this week on crafty creation with your super sweet card :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog meer van die leuke stempels....en je kaartjes zijn ook heel lief!
    Nogmaals bedankt voor het meedoen met Sweet Stampin!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen