Pagina's

donderdag 21 januari 2010

Mannenkaart


Ik heb de smaak te pakken wat betreft 3D plaatjes geloof ik! Ik kwam deze Volkswagen tegen en toen dacht ik direct aan dit mooie papier van Jillibean Soup dat ik op internet heb gekocht. Een echte stoere mannenlijn met stoere mannenkleuren, toch?


I really got my mojo with these 3Dimensional images at the moment. This VW image reminded me of my Jillibean Soup papers that I bought a few weeks ago and didn't get to use yet.


Sketch saturday - Sketch
Cooking it up with Katie - recipe: Use a "Non Human" Image (the car)
Add some texture (ribbon, buttons and rhinestones)
Use a product you've never used before (papers and image)
A Spoon Full of Sugar - Layering
Little Paper Shop - Button It!
Paper Cuts - Summer, beach
Crafty Catz - Birthday

9 opmerkingen:

  1. Renata,
    I love this!
    The retro feel and all the dimension on the VW is perfect!
    Thanks for Cooking It Up With Katie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So cute and fun! Love your image choice and the corresponding paper is brilliant!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Renata
    A fabulous card,thankyou for joining us at CraftyCatz for this week's challenge
    Hugs Dianne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja je hebt helemaal gelijk, ziet er mooi uit je kaart
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een mooie mannenkaart. Tja het papier van jillibean soup is super. Heb er zelf ook best wel wat van. Andere lijnen dan deze maar deze is ook super.
    Groet van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love it! Surely a summer card. Really a great card!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello..such a great card, thanks for joining in with us this week, craftycatz, x carol

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Renata,
    Dit is nou echt een mooie mannenkaart. Wat een leuk plaatje.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love this camper van card, its fabulous Renata
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen