Pagina's

woensdag 27 januari 2010

The Pixie Cottage Challenge #8

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij The Pixie Cottage en dit keer is de opdracht om een kaart, project, layout of iets anders te maken met de kleuren rood of roze. Ik had dit leuke papier nog liggen, ik weet alleen niet meer welk merk het is. Ik heb een nieuwe stempel van The Pixie Cottage gebruikt en de tekst is de cupcake set van There She Goes Stamps. De border heb ik geponst met een Fiskars randpons en aan de strik nog een leuk hartje bevestigd. De bloemen geponst en daarop 2 houten lieveheersbeestjes. Ik heb ook nog wat glitters gebruikt, want dit kaartje is voor mijn buurmeisje dat volgende week 2 jaar word. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, want ik vind hem zelf wel heel erg zoet!


It's time for another challenge at The Pixie Cottage and this time you have to make a card, project or layout with the colours red or pink. I had this paper in my stack and it was just right for this challenge, I don't know which brand it is. The image is a new soon to come stamp from The Pixie Cottage and the sentiment is from the cupcake set from There She Goes Stamps. The border I punched with my Fiskars heart borderpunch. Added a heart charm on the bow and some wooden ladybugs on the punched flowers. I added some glittersd also, because I will give this card to my nextdoor neighbour girl who will become 2 next week. Please tell me what you think of it, because I think it;s a little too sweet!

Charisma Cardz
- Fruity Colours
Crazy 4 Challenges - Pink
All sorts - Hearts and Flowers
A Spoon Full of Sugar - Freestyle (anything Goes)

9 opmerkingen:

  1. Your card is beautiful and sweet Renata!

    Hugs, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Renata,
    wat een mooi kaartje
    leuk stempeltje, mooi papier
    heb je mooi gedaan, I love it
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zoet, Renata, ik houd er wel van. Ik vind het gewoon een hele mooie kaart. Het is een leuke kleurencombi vind ik. Die bloemetjes met lieveheersbeestjes vind ik ook erg leuk.
    p.s Vind het wel een eer hoor dat ik in de top 3 ben geeindigd bij the pixie cottage.
    Groet van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Renata,

    wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt, mag ik je vragen hoe je de bloemetjes hebt gemaakt? Zijn dit meerdere bloemetjes op elkaar? Ze zijn echt heel mooi.

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so cute, Renata!!! I love your coloring and your use of all of the punches and dies!! This card definitely has some frill factor to it!!! I just love it!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje.
    Daar zal je buurmeisje vast heel blij mee zijn.

    Liefs Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Renata,
    This is super sweet and a great choice for the challenge :)
    Katie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. fabulous card love the sweet ladybirds...x


    thanks for joining us this week at allsorts hugs kirsten...x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is ook heel mooi Renata,mooie kleuren.
    wat heb je er veel gemaakt deze week,wou dat ik dat nog kon.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen