Pagina's

zaterdag 25 juni 2011

Gouwe Ouwe!


Vandaag ben ik weer aan de beurt om een Gouwe Ouwe in het zonnetje te zetten voor Nederlandse Karens Doodles Uitdagingenblog. Ik heb dit keer voor Peekaboo Boy gebruikt. Dit kaartje speciaal voor vrienden gemaakt die voor de 2e keer opa en oma zijn geworden. Ik heb er een easelkaart van gemaakt. Het papier is van First Edition Papers.



Gaan jullie ook even bij mijn teammaatje Marion kijken? 
Ook zij heeft weer een erg leuke Gouwe Ouwe gemaakt !

Paper Sundeas - Easel or Twisted Easelcard
Digital Tuesday - Favorite Ice Cream Combo (pistache and blueberry)


14 opmerkingen:

  1. super Renata!!.
    Heerlijke kleurtjes heb je gebruikt.
    En wat leuk dat jij ook motor rijd.
    Hihi ons San droomde er ook al jarenlang van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend mooi!! Ben helemaal verliefd op deze digi enne begin volgend jaar ga ik ook oma worden, hi,hi,hi....
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind em echt heeel erg leuk Renata!

    Groetjes en een fijn weekend
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Renata.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fabulous, adorable card Renata.
    luv
    debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card, beautifullly coloured image, really lovely.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi gemaakt Renata! mooie kleuren ook!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a super card! He is so cute with his little bottom in the air. Love your coloring it is perfect as usual!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk en prachtig kaartje Renata. Ik blijf dit stempeltje(digi) erg leuk vinden.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Renata, this is so adorable! Wonderful easel card! Thanks so much for joining us at Paper Sundaes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. so sweet! wonderful coloring and great color combo!
    Thanks for joining us at Paper Sundaes! Hope you'll play with us again soon!

    Hugs, Alica ;)

    BeantwoordenVerwijderen