Pagina's

dinsdag 28 juni 2011

Laatste DT kaart Karens Doodles

Jaja, jullie lezen het goed! Vandaag krijgen jullie mijn laatste kaart te zien voor het Nederlandse Uitdagingenblog van Karens Doodles. Mijn termijn liep eigenlijk tot eind juni, maar omdat ik nogal een en ander te doen heb in juli heb ik besloten om nu al te stoppen. Na anderhalf jaar voor dit geweldige team te hebben gewerkt, wordt het tijd om wat anders te gaan doen. Voorlopig geen DT werk er meer bij (ik blijf nog wel een half jaartje bij KennyK) maar verder lekker voor mezelf kaartjes maken. Krijg ook steeds meer opdrachten voor de verkoop en ook dat is belangrijk!


Over tot mijn kaart. Deze week is de uitdaging om een kaart voor een tiener te maken. Ik heb gekozen voor een van Karens Doodles nieuwe digi's genaamd, Cannonball.
Ik heb wat "oud" papier opgediept, geen idee welk merk het is. En de waterspetters heb ik met glitter versierd. Tekst is van TLC.


Werken jullie ook graag met digitale stempels en vind je de digi's van Karen helemaal geweldig? Ga dan even op het Uitdagingenblog kijken, want daar loopt een DT call!

Meiden van het Karens Doodles DT Team, ik heb genoten van iedere minuut dat ik bij jullie in het team zat en ik vond het geweldig om jullie te ontmoeten. We zullen elkaar vast nog wel eens tegenkomen, in ieder geval in blogland! Ik wens jullie nog heel veel succes! Bedankt!

Veel liefs,
Renata


Crafty Creations - Let It Shine
Fab 'n' Funky - Summer Lovin' 
The Pixie Cottage - Sketch and/or Outdoor Fun
The Sisterhood of Crafters - Male
The Paper Shelter - Fun In The Sun
Sweet Stampin' - Something Old, Something New (old-papers, new-digi)




19 opmerkingen:

  1. schitterende afsluiter Renata!!
    Jammer dat je ons gaat verlaten, maar ik blijf je gewoon volgen hoor en kom vast nog vaak langs om van je prachtige creaties te genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your fabulous cute card Renata.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaart Renata,leuk afdrukje,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk de kaart!!! Die stempel is TOP! Succes verder met alles, maar dat gaat vast wel lukken!!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O Renata wat je jammer dat je stopt maar o zo begrijpelijk! Je blog blijf ik natuurlijk lekker volgen want je kaartjes zijn altijd erg inspirerend! Geniet van de zomer!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat jammer dat je gaat stoppen Renata, maar zeer begrijpelijk. Gelukkig ga je niet stoppen in blogland en kunnen 'wij als volgers' gewoon nog van jouw kaartjes blijven genieten.

    Je hebt een prachtige kaart als afscheidscadeau voor Karen's Doodles gemaakt! Heel erg mooi.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superleuk kaartje,echt geschikt voor een tiener
    jammer dat je gaat stoppen, maar we gaan vast nog veel mooie kaarten van je zien
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig leuk kaartje Renata!!! Ze zullen het bij KD wel jammer vinden dat je stopt.....

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een spetterende afsluiter Renata!
    Super stoere kaart!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie afsluiter Renaat! Ben een fan van je dat weet je en ik ga je inbreng enorm missen maar dat weet je ook al :)

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a fantastic card....love the image and the card is bound to bring a smile to someone!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is weer prachtig, lekker stoer.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik sluit mij aan bij de rest,en hopelijk ooit "tot ziens'
    veel liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Renata,
    How nice to see you and a wonderful card!
    Thanks for playing in The Pixie Cottage this week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love your fab summer creation!! Thanks for playing at Fab'n'Funky xx Jenny xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ....thanks for playing at Sweet Stampin too xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hi dear
    very cute and funny card!! He look really like he's having much fun! =)
    Thanks for playing along at THE PIXIE COTTAGE
    HUgs
    Sadia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldige kaart Renata...
    Jammer dat je stopt bij KD; maar 'gelukkig hebben we de kaarten nog'.
    Succes met je nieuwe uitdagingen.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sigh, with the heat we are having here, this card looks sooooooo inviting. I can almost feel the splashes of water :-).
    Wonderful card. Love the corrugated photo corner.... Thanks so much for playing along with us in the Sisterhood of Crafters for our masculine birthday/anniversary challenge.

    BeantwoordenVerwijderen