Pagina's

donderdag 9 juni 2011

Mae Western


Vanavond nog lekker even bezig geweest met dit kaartje met een afbeelding van KennyK, genaamd Mae Western. Het rood/wit/blauwe papier is van My Minds Eye. 


Do You Stack Up - Birthday
Paper Play Challenges - Father's Day/Mens Card
Fussy And Fancy - Card for Men or Boy
Scrappy Frogs - Birthday
Creative Inspirations - Card For Dad/Men In Your Life
Fab 'n' Funky - Magnifient Man
The Sisterhood of Crafters - Dad/Men In Your Life


Ik weet niet of ik de komende weken nog veel kaartjes kan maken, want ik ga voor vrienden een wieg bekleden en daar wil ik natuurlijk goed mijn best op doen en al mijn tijd aan besteden. Ik kan als jullie dat leuk vinden wel een update doen over hoe ver ik er mee ben en daar foto's van plaatsen. Ik vind het allemaal best wel spannend. Morgen komen ze de wieg brengen en de stof.


13 opmerkingen:

  1. Gorgeous card! Love the colors and the image is very cool. Thank you for joining us at Do You Stack Up.

    -Wenche

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh Renata,hij is GAAF!!!
    Om jaloers op teworden,joh!
    Ik hoop dat je ons op dehoogte houd,ik ben erg nieuwsgierig!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je kaart is weer helemaal super
    die digi is echt gaaf
    lijkt me wel leuk om je vorderingen met de wieg te bekijken, is weer eens wat anders als kaartjes
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O MY THIS IS SO CUTE!!! OH OH OH!! ADORABLE!!!!
    Renata, this is a WOWSER CARD DEAR!!! I love the colors the coloring and oh my for the beautiful details!!!
    Happy weekend to you dear...hugs, Janiel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful! Love the star boarder and your coloring is fantastic as usual!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so pretty! Thanks for sharing!
    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een tof kaartje! Erg leuk

    Wat spannend een wieg bekleden, ik zou niet weten waar te beginnen, vergeet niet om het eind resultaat te showen he? (als dit natuurlijk mag van de ouders in spé)

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superkaart!! Veel plezier met de wieg. Ik ga lekker op vakantie zondag.
    groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is a wow card and perfect for a male card, thanks for sharing with Creative this week

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super kaart Renata,geweldig afdrukje,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. i am loving all those STARS this is perfect in every way and your colouring well WOW !


    wishing you an enjoyable weekend

    hugs, sarah xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje weer, mooie kleuren!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is Hot! Really pretty with all the extra details. I’m glad you joined us for the Do You Stack Up? BIRTHDAY challenge & hope to see you again!

    BeantwoordenVerwijderen