Pagina's

donderdag 16 juni 2011

Let's Chat


Vandaag is het een ontzettend spannende dag en er komt niet veel uit mijn handen. Vandaag horen we namelijk of mijn dochter haar HAVO diploma heeft gehaald.  Als ze voor 15:00 uur niet gebeld wordt, is ze geslaagd.  Ik heb toch geprobeerd om een kaartje te maken en ik geloof dat het is gelukt. 
Wat betreft de wieg, daar zullen jullie nog even op moeten wachten. Volgende week gaan we om stof en dan kan ik echt van start. 
Terug naar het kaartje, ik heb Checking FB gebruikt van Mo's Digital Challenge in combinatie met papier van MME. De tekstballon, tekst en het takje komen van MFT Die-Namics.


7 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs leuk kaartje!!!!!!!
    Wat spannend zeg, ik hoop maar dat jullie niet gebeld worden... getver, volgens mij krijg je elke keer als de telefoon gaat een hartverzakking.... laat jet het ons effe weten??? Succes!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is helemaal super!! Nog 20 minuten en dan zijn jullie van de spanning af! Succes nog even!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Renata nou het is al 15:00 geweest als ik dit schrijf,wat spannend.
    Geweldig kaartje weer!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card...the image is like so many of us! LOL!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inmiddels is het 3 uur geweest......en??????????
    Wel spannend hoor dat wachten, dat weet ik nog wel van toen ik 100 jaar geleden mijn havo examen deed hihi
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een hele leuke kaart, Renata!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. GEFELICITEERD, Renata met de diploma van je dochter! Wat een opluchting!
    Het kaartje is weer erg mooi en het stempeltje super gaaf ingekleurd. De jas lijkt van een zachte stof of badstof gemakt.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen