Pagina's

maandag 6 juni 2011

Wedding Dance


Vandaag nog lekker aan de freubel geweest, het is toch slecht weer. Deze kaart heb ik speciaal gemaakt voor de dochter van mijn collega. Die gaat namelijk volgende week vrijdag trouwen en ik was helemaal vergeten om gisteren een berichtje te maken voor de nieuwe challenge bij KennyK's Krafty Girlz. Dus 2 vliegen in 1 klap!


Voor de nieuwe challenge is het de bedoeling dat jullie bovenstaande sketch gebruiken.
Ik heb papier gebruikt uit een paperpad van Papermania, de afbeelding Wedding Dance, een lintje met pareltjes, een kantje en wat bloemen.
Het was de beurt aan team A om jullie weer te verrassen met hun prachtige projecten, dus ga zeker even kijken op het KennyK's Krafty Girlz Challengeblog.


Jullie moeten echt even gaan kijken in KennyK's Shop, want er zijn nog meer Wedding digi's uit en wat zijn ze weer super!

Sponsors deze week zijn: 

Bearly Mine Designs


en natuurlijk KennyK!


Natuurlijk heb ik weer een paar challenges gevonden waar deze kaart aan mee kan doen.

Cute Card Thursday - Embellish it!
Stamp Something - Something Digi
One Stop Craft - Texture

10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Renata,leuk afdrukje,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gave digi, en je hebt er een super kaartje mee gemaakt
    ik ga zeker even kijken bij kenny k
    ik heb nog niet zo vaak met digi1s gewerkt, maar mag ik vragen waar je digi`s het beste mee kan inkleuren en op welk papier
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superzzzz,geweldig he die digi's
    Prachtig kaartje Renata!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kaartje! En die digi is ook helemaal geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig, Renata, wat een leuke digi!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kaart! Je kaart hieronder is ook echt heel schattig! Ze zijn allebei prachtig!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O deze is ook gaaf zeg, ja ik vind die digi's van Kenny ook erg leuk, alleen jammer dat je er niet met CC kunt betalen, dan kon ik ze ook zo hier in Zwitserland kopen en meteen mee werken.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze nieuwe digi van KennyK is zeker geweldig en je hebt er weer een prachtige kaart van gemaakt.
    Groetjes, Alettta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OMG!! This is one of the cutest wedding stamps I've ever seen! LOVE IT!!!
    Thanks for joining us this week at Cute Card Thursday!

    Hugs, Mindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This card is pretty your image is great love the colour combo you have used, thank you for playing at OSCC. Janet

    BeantwoordenVerwijderen