Pagina's

zondag 19 juni 2011

Vergeten!

De laatste dagen zo druk gehad, dat ik gisteren helemaal ben vergeten om mijn Gouwe Ouwe te plaatsen. Is ook niet zo verwonderlijk, want het was mijn beurt helemaal niet. Wat is er nou aan de hand? Joan en Greet hebben door omstandigheden het DT moeten verlaten en het was hun beurt gisteren voor de Gouwe Ouwe. Door alle druktes had de rest van het team geen tijd meer om een nieuwe Gouwe Ouwe te maken. Nu had onze teamleidster verzonnen dat we allemaal de mooiste kaart uit ons DT carriere bij Karens Doodles uit moesten zoeken en die dan op het blog te zetten.  Vond dat een ontzettend moeilijke opdracht, ik heb namelijk al zo'n 140 kaarten gemaakt met afbeeldingen van KD, maar deze vond en vind ik nog steeds ontzettend leuk!
Dit is kaart nummer 58 en deze heb ik in 2010 gemaakt.


Papier: DCWV
Tekst: TLC

4 opmerkingen: