Pagina's

vrijdag 29 april 2011

Aunt Flo


Goedemorgen allemaal! Het weer vandaag ziet er veel belovend uit! Het zonnetje schijnt en mijn was hangt lekker buiten te drogen. Vandaag een belangrijke dag in Engeland, want William en Kate gaan trouwen. Ik denk niet dat ik er veel van zal zien, want ook voor ons is het een belangrijke dag. Wat er aan de hand is? Dat zal ik jullie vertellen als alles achter de rug is. Jammer he?


Maar over tot mijn kaart van vandaag. Jaja, ik ben er weer! Deze kaart gemaakt met een afbeelding van Mo's Digital Pencil, die ik vorige week heb gewonnen bij Mo's Challenge. Ik vind  haar helemaal geweldig! Ze heet Aunt Flo, het papier is van Maja Design en ik heb haar ingekleurd met mijn copics. Ik heb nog geen tekst gemaakt, omdat ik het moeilijk vond om er wat bij te verzinnen. Hebben jullie een ideetje? Dan hoor ik het graag.


Goodmorning everyone! The weather is looking good today. Sun is shining! Today is an important day in England, William and Kate are getting married. I don't know if I will see anything of that, because we have a rather important day too! What? Sorry....can't tell you yet, but when I get home I will show you some pictures and tell you all about it!


But now my card. Yep, I am back again! this card I made with the digital image that I won last week at Mo's Digital Challenge. It's Aunt Flo, you just have to love her? She looks a little bit grumpy. LOL 
Papers are Maja Design and I coloured her up with my copics. My favorite colouringmedium. I don't have a sentiment yet, but if you have a sugestion, please let me know.

Crafty Catz Weekly - Congratulations
2 Sisters Challenge Blog - Photo inspiration
Cupcake Inspirations - Photo inspiration



10 opmerkingen:

  1. hmmm...die tekst, lastig inderdaad. Verder vind ik je kaartje een beauty!

    Veel succes met jouw eigen 'spannende dag'

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Renata.
    Wat heb je nu weer voor nieuws,je maak ons wel nieuwsgierig zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo Renata ,jij weet wel de spanning optebouwen hoor!
    Ik hoop dat het iets leuk voor jullie is!
    Ik vindt je kaart super leuk,maar ja dat zijn ook altijd.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze is leuk, maar ik weet ook geen tekst zo snel. Veel plezier vandaag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaaart Renata en wat een geweldige digi.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous card and image, thankyou for sharing it with us at CraftyCatz this week.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So fun! Aunt Flo looks annoyed, maybe they are sending her packing! LOL Thanks for playing along at Cupcake Inspirations this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Renata
    A fabulous card,great image thankyou for joining us at CraftyCatz this week,
    Hugs Dianne xx :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great card, Renata - I do love Aunt Flo despite her grumpy disposition! Gorgeous colouring! Thanks for joining us this week at Crafty Catz!

    Hugs, Dawn

    BeantwoordenVerwijderen