Pagina's

dinsdag 19 april 2011

Mag het een ponsje meer zijn?

Uitdaging #59 Karens Doodles NL


Het is alweer dinsdag en ik schrijf dit bericht nog snel even voordat ik ga werken. Gisteren net terug gekomen van een weekendje Valkenburg. De mannen hebben de Amstel Gold Race gereden afgelopen zaterdag en toen hebben de dames heerlijk geshopt in Maastricht! Het was een fantastisch weekend, volgend jaar weer!



Maar over tot de orde van de dag. Vandaag is de challenge bij KD NL, Mag Het Een Ponsje Meer Zijn? Ik had er best moeite mee, maar uiteindelijk is het me toch gelukt en heb ik wat 'oudjes' uit de doos gehaald en heb ik de Clippinch weer eens gebruikt. Ik ben er wel blij mee zoals hij is geworden.
De digi heet Fisher Dad en is natuurlijk te koop in de Karens Doodles Shop

Het papier is Kaisercraft.

Digital Tuesday - Pretty Punches
Cupcake Craft - Lots of Layers

12 opmerkingen:

  1. prachtige kaart Renata! En de clip-pinch geeft met het lint een heel mooi effect.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke kaart Renata,en fijn dat je heerlijk weekend achter de rug hebt,en werkse!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Renata.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergave kaart heb je gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie weer leuk, en wat kijkt die man lekker simpel!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Renata, kvind 't toppie hoe je die clippunch gebruikt hebt bij die hengel en super ingekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super idee die clip punch! je moet er maar opkomen. Ik vind het een geweldig mooi kaart!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor Renata vooral de kleuren combi is prachtig. Leuk met die clipjes, groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a fabulous card for a male love the design, colours and image a super use of punches thank you for joining us at Digital Tuesday this week.
    Hugs
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog nooit van de Clip pinch gehoord maar ik vind het resultaat helemaal fantatisch. Mede door de prachtige kleuren en jouw mooi kleuren :)

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Renata: You are amazing! The colors you chose for this card are fantastic! What a talent you have :-)
    Hugs, Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow this is great! Fab layers! Thanks for joining us at Cupcake Craft Challenge! Shelly x

    BeantwoordenVerwijderen