Pagina's

dinsdag 12 april 2011

Karens Doodles Uitdaging #58 Alles Mag!


Voor deze week hebben we op het Nederlandse Karens Doodles Blog een hele makkelijk uitdaging, nl ALLES MAG! Ik heb voor deze week een easelkaart gemaakt met Bunny Boy en op de easelkaart een doosje waarin ik paaseitjes heb gedaan, speciaal bij de Jamin op kleur uitgezocht.
Met deze kaart doe ik ook mee met de Nederlandse Swappers en ik heb de tekst aangepast omdat hij helemaal naar Frankrijk moest!



This week we have a easy challenge at the Dutch Karens Doodles Challenge Blog, ANYTHING GOES! I made an easel with a box and used Bunny Boy.


17 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel gezellig uit, heel leuk gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf, diti doosje Renata, en die eitjes zien er ook lekker uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is heel erg mooi en lekker! Super deze easelkaart en wat heerlijk dat er een jamin is waar je losse eitjes kan kopen.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee zo'n easelkaart met een doosje, leuke kleurtjes ook, ziet er prachtig uit! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje! Heel mooi

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg mooi geworden, Renata!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Renata,dat heb je leuk gedaan,en paaseitjes op kleur .....toe maar haha
    Hij is super!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend gemaakt Renata,lief afdrukje,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh Renata wat een schitterend weggevertje is dit geworden!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super joh, die passende paaseitjes. Ik zie je al staan bij de jamin met een stapeltje papier. Superkaart hoor, groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Renata,

    Wat een vrolijk papier en een leuke digi. Je hebt het wel in stijl gehouden zeg met de in dezelfde kleuren combinerende paaseitjes. Erg leuk hoor.

    Groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterend en wat heb je heerlijke kleuren gebruikt!! lekker hoor die paaseitjes;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Renata, schitterende kaart is dit zeg. Echt geweldig en die eitjes vind ik ook nog heel erg lekker.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha....geweldig die paaseitjes op kleur!! Ik dacht dat alleen ik gek was als het om de perfecte kleuren gaat ;)

    Ontzettend gaaf kaartdoosje en die digi blijft leuk!

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee om er eitjes in te doen, hij is hartstikke leuk!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi ik was héél blij met je kaart, helaas was de inhoud helemaal platgedrukt ondaks het geode inpakken. Helaas! Maar de kaart is prachtig en hij heeft een plekkie op mijn paastafel. Je bent vergeten te zeggen dat je met deze kaart ook meedeed met de Nederlandse Swappers en dat je de tekst aangepast hebt omdat hij helemaal naar Frankrijk moest.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oooooooooooooohhhh, wat heb je er veel werk van gemaakt. Prachtige kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen