Pagina's

vrijdag 29 april 2011

Speciale dag!

Nou, hier ben ik weer hoor, zoals beloofd met een verslag waarom dit zo'n speciale dag voor ons is. Vanmorgen heeft mijn schoonvader een lintje gekregen! Hij wist helemaal van niks. Toen de burgemeester bij hem thuis kwam lag hij te rusten op de bank (hij is de laatste maanden erg ziek geweest), terwijl er op de oprit naast het huis stiekem een menigte verzamelde om bij dit heugelijke feit aanwezig te zijn. 
Hij was erg blij verrast en volgens mij heeft hij er erg van genoten! Hier een foto van mijn schoonouders, de burgemeester (links) en mijn man Leon met de champagne.

5 opmerkingen:

  1. Hi Renata wat leuk,dit is veel belangrijker dan een of ander huwlijk toch,vindt ik van wel!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk !!!!!
    We zullen het in de krant lezen denk ik he, vind het altijd leuk om te kijken of er bekenden bij zijn
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat geweldig zeg! Gefeliciteerd!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend speciaal zeg! Echt heel erg leuk. En ja, dat huwelijk van Kate & Will zul je nog minimaal 100 keer op tv voorbij zien komen. Dit is allemaal wel heel bijzonder!
    Groetjes,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen