Pagina's

zaterdag 30 april 2011

Rootin' Tootin' Cowboy


Allereerst wil ik jullie allemaal een hele fijne Koninginnedag wensen! Hoop dat de zon vandaag nog een beetje tevoorschijn komt!
Vandaag is het mijn beurt voor de Gouwe Ouwe op het Karens Doodles Uitdagingen Blog samen met mijn naamgenoot Renata van Miltenburg. Ik heb gekozen voor deze leuke Rootin' Tootin' Cowboy, die natuurlijk te koop is in Karens Doodles Shop! Het papier is van Basic Grey als ik het nog goed weet. De grote sterren gemaakt met MFT mallen en de kleine sterren aan het lint heb ik weer met mijn ClipPunches gemaakt. Afbeelding ingekleurd met mijn copics.


Sentimental Sundays - Let's Get Punchy
Bunny Zoe's Craft -  One For The Boys
Simon Says Stamp - Anything Goes

16 opmerkingen:

  1. Leuke kaart! Erg mooi gekleurd :)

    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaart weer!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Renata,wat is tie geweldig,waanzinnig gekleurd,en ik weet hoe leuk jij de digi's van Mo vindt,dus bedankt dat je meedoet en succes!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart . En sommige stempels worden nooit oud!!!. Ik vind hem super leuk. Zonnige groetjes Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Renata!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super mooie kaart! Hele leuke afbeelding. je kaart hieronder is ook erg leuk!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige stoere kaart! De sterren zijn super op een jongenskaart.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige mooie en stoere jongenskaart! De kleuren zijn hartstikke mooi en je kleurwerk is geweldig.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gaaf jongenskaartje is dit
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A fabulous card Renata, the colours and papers are great and the little star banner just tops it off perfectly.
    Thanks for playing with us at MAWTT this week.
    luv and hugs {brenda} xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een stoere jongens kaart en zo prachtig ingekleurd.
    Toppie hoor!!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. what beautiful colouring and a great fun image
    Thanks for joining us at MAWTT this week
    Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. geweldige kaart Renata, en zo super ingekleurd zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi, Ah this is super and just right for us on MAWTT this week, what a brilliant image, thanks for playing, Hazelxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fabulous card, I love the papers, the stars, the fence, the perfectly coloured image - in fact EVERYTHING!
    Hugs
    Tracey
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Cute card! I love the design with all the stars.

    Thank you for joining our “Let’s Get Punchy” challenge at Sentimental Sundays .

    ~Cheryl~

    BeantwoordenVerwijderen