Pagina's

woensdag 13 april 2011


Heb de laatste dagen niet veel tijd om wat te maken, maar vandaag heb ik deze kaart gemaakt in opdracht.
Het papier is Kaiserkraft en de digi is van Mo's Digital Pencil.
Dit kaartje is tot stand gekomen dankzij de inspiratie die ik bij Alina's blog heb opgedaan. Ik vind haar stijl echt geweldig!


Don't have a lot of time for crafting the last few days, but today I took the time to make this card. 
Papers are kaisercraft and the digital image is by Mo's Digital Pencil.
The inspiration for this card came from Alina's blog. I just love her style!

9 opmerkingen:

  1. wat een leuk plaatje die vrouw haha.. je kaart is schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Renata,wat een mooie kaart en geweldig gekleurd,en die tekst ,helemaal top!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kaartje! De opdrachtgever moet wel tevreden zijn, dat kan haast niet anders

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Renata,super afdrukje,zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie kleuren Renata en je hebt haar fantastisch mooi ingekleurd. Ik vind de stijl van Alina ook heel erg mooi.

    Groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb deze stempel voor mijn verjaardag cadeau gekregen van een vriendin, geweldig he! Vind je kaart ontzettend mooi!!! En je hebt gelijk, vind Alina's stijl ook erg mooi!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuk en prachtig kaartje! Ik vind de stijl van Alina ook erg mooi.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een prachtige kaart, Renata, mooie kleuren combinatie! en wat leuk om te lezen dat je mijn kaartjes mooi vindt!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi, just wanted to stop by and thank you for entering my blog candies...
    Good Luck!!


    OH MY YOUR CARD IS STUNNING!!! The colors, design and your coloring WOW!!!!
    hugs, Janiel

    BeantwoordenVerwijderen