Pagina's

woensdag 27 oktober 2010

Christmas Fairy Mint


Met dit kaartje een aantal bezig geweest. Nu zal je zeggen, zoveel werk zat er toch niet aan? Nee, dat klopt, maar het moest iedere keer tussendoor. Gisteren gewerkt en vandaag was ik dan wel vrij, maar had nogal wat afspraken staan en heb dochterlief ook nog weggebracht naar de trein en weer opgehaald. Zo zit je dag snel vol! Maar nu is hij dan toch af. Vanavond eerst nog eens wat blogs bekeken en daar kwam ik een kaartje tegen van Yvonne met een ticket met nederlandse tekst voor de kerst. Gelukkig had ze erbij gezet waar ze die vandaan had, dus ben ik direct gaan kijken en heb ze gelijk maar opgeslagen en uitgeprint. Echt heel erg leuk.Het papier is van BG en is uit de paperpad Jovial. De afbeelding is Christmas Fairy Mint van Mo's Digital Pencil. Ze is natuurlijk weer ingekleurd met mijn copics, die ik deze week weer wat heb uitgebreid met vooral wat lichtere kleuren.


I've been making this card the last few days. I hear you think, well that much work isn't that been? Well, I was very busy, so between working, taking my daughter to the train and picking her back up and some other appointments the day is over before you now it. But I finished it anyway and here it is. I came across the sentiment ticket tonight through Yvonne's blog and I put them on my computer and printed them out. They are really nice and Dutch! The papers are Jovial by BG and the image is Christmas Fairy Mint by Mo's Digital Pencil. I colored her up with my copics.


6 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Renata,zo lief dit afdrukje,en wat heb je haar mooi ingekleurd.
    Prachtig papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje, heel schattig! Het stempeltje is prachtig ingekleurd.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg leuk geworden, Renata, het stempeltje vind ik ook geweldig!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen