Pagina's

zondag 10 oktober 2010

Feeling Tired?


Vandaag heb ik eindelijk deze kaart klaargemaakt en ik ben eigenlijk nog niet tevreden. Ik vond dit een hele moeilijke stempel om in te kleuren, dus ik zal nog wat meer moeten oefenen hierop. Het papier is van BG en de tekst heb ik gemaakt op de computer. De ronde vorm aan de voorkant is eruit gesneden en de aap zit in de binnenkant vast. De digitale stempel is van JustInkLined.


Today I finaly finished this card and I am not satisfied at all! It was really hard to color, so I will have to practice more on this one. The papers are BG and the sentiment I made on my computer. The front is cut out and the monkey is inside the card. The digital stamp is by JustInkLined.

Create4Fun - Digitale Stempel

8 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke stempel en je hebt hem mooi ingekleurd hoor! Niets mis mee.. super! x xMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi!
    Ik vind er niets mis aan, ik vind hem erg mooi!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend een prachtige kaart! Samen met de tekst is het juist erg leuk!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow ik vind hem helemaal geweldig :D:D

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Renata,

    ik vind hem alleszins super, zo mooi ingekleurd want dit is echt geen eenvoudige stempel. De tekst past er schitterend bij.

    Vele groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I think your card is perfect! So very cute. Thanks for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja erg leuk hoor had hem ook al uit geprint maar nog niks mee gedaan.
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous Renata, love that image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen