Pagina's

zondag 24 oktober 2010

Mumu


Terwijl manlief vanavond voetbal zat te kijken heb ik deze kaart gemaakt. Ik ben al een tijdje volger van Alina, en de manier waarop zij haar kaarten maakt en kleurt vind ik helemaal te gek. Dus heb ik een poging gedaan om het ook te proberen. En ik ben benieuwd wat jullie hiervan zullen vinden. De afbeelding is Mumu van Mo's Digital Pencil en die had ik al een hele tijd, maar toen ik hem kocht kreeg ik hem in het bruin en daar kon ik eigenlijk niet zoveel mee. Dus gisteren met mijn fotoshop programma heb ik het voor elkaar gekregen om hem met zwarte lijnen te printen. Het papier is van BG en is de lijn Pyrus. De tekst is weer van TLC.


While hubby was watching soccer on tv tonight I made this card. I am following Alina's blog for a while now, the way she makes cards and colors her images are just stunning! So I tried it myself and I am really curious what you think about it. The sentiment is another one from TLC.

Mo's Digital Pencil - Fall Colors
Stamp Something - Something Digi

Alina, bedankt voor de inspiratie en je prachtige creaties!

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje. Ik vind het inkleuren super gelukt.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Renata,leuk afdrukje,zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier heb je gebruikt.
    Ieder heeft ze eigen stijl,ik probeer ook wel is van iemand na temaken,maar dat lukt gewoon niet.
    Dit is jou stijl.En die is heel mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous Renata, such pretty colours and sweet image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend kaartje Renata!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I think I already commented on this on Mo's Facebook page. I still like it! LOL! Aren't those BG Pyrus papers great to work with? Thanks for joining us in Mo's Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love this image! Great job! Thanks for joining us at Stamp Something for our Digi Day challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful coloring. Thanks for joining us at Mo's this week..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ranata, this is gorgeous. Love the colors and design. Wonderful dp and embellishments!!! Thanks for playing the Mo's Digital Pencil Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fabulous card! Just love everything about it x
    Thanks for joining us at Mo's this week x

    BeantwoordenVerwijderen