Pagina's

woensdag 20 oktober 2010

Foutje!

Ik heb gisteren mijn foto album op Picasa ontdekt. Blijkt dat daar al de foto's van je blog opgeslagen staan. Ik dacht weet je wat? Laat ik dat album eens even lekker opruimen. Dus ik alle halve foto's, afbeeldingen van blogs enz weggedaan. Maar blijkbaar zijn ze dan ook van je blog verdwenen. Lekker handig van mij he? Dus als je nu ergens een leeg vakje ziet.... dat is dus  mijn schuld. Ik ben nu bezig om ze geleidelijk weer terug te zetten, maar dat is dus een heel karwei. En waarschijnlijk krijgen mijn volgers nu dus ook een heleboel updates door van oude berichten omdat die nu bewerkt worden. Sorry daarvoor! 

3 opmerkingen:

  1. Oh oh, dat had ik je kunnen vertellen!!!
    Er is een andere manier om te voorkomen dat alles op Picasa/Picnik wordt neergezet.
    Is in het Engels. Iets met instellingen veranderen.
    Dit is de link waar je kan lezen hoe of wat:
    http://www.bladerubberstamps-blog.com/2010/10/online-privacy-paranoia-new-photo.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi kaal zo hoor
    Maar het wordt altijd in je mappie gedumpt op picasa dat is ook je account
    Je load ze via je blog naar 1 map.
    Maar als je , je foto's nu verdeeld heb over mappen wordt het makkelijker hoor.
    Als je nu via je blog een foto wilt plaatsen , kies je foto en je kan dan via het aparte schermpje zelf je map gaan aanklikken ;)

    Groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Renata,\
    wat een ellende,
    nu dacht ik moet ik ook eens kijken daar,
    staan die van mij er dus ook allemaal op,
    oei is de bedoeling niet, maar ik ga er maar vanaf blijven, nu ik het verhaal van jou heb gelezen
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen