Pagina's

donderdag 7 oktober 2010

Nog een mannenkaart....


Na enkele dagen stilte rond dit blog ben ik er weer voor een paar dagen. Heb vanmiddag tot 15 uur gewerkt en ik ben nu tot dinsdag vrij. Tenzij de dochter van een collega besluit te gaan bevallen op vrijdag of zaterdag, want zij mag daar namelijk bij zijn en dat is natuurlijk wel heel erg speciaal. Daar offer ik  mijn vrije dag wel voor op. Maar ik heb gezegd dat ze het nog maar even op moet houden en op zondag bevallen, haha. Grapje! Ik ga in ieder geval lekker genieten zolang het duurt en weer eens een paar kaarten maken.
Deze kaart had ik maandag al gemaakt, maar het was er nog niet van gekomen op hem te plaatsen. Het is weer zo'n Flippin' Stamp van Jak Heath. Het papier is van Scenic Route. Ik heb de kaart verder simpel gehouden, want voor een mannenkaart moet je niet te veel uit de kast halen.



After a few days of silence on my blog, I am back for a few days. Had to work until three this afternoon and the first day I have to work now is Tuesday, so I have a very long weekend! Unless..... my collegaes daughter decides to give birth on Friday or Saturday. Because I promised I would work for her. She gets to be when her daughter delivers. Very special, don't you think?  I told her to wait until Sunday, so I can stil have my free weekend, LOL. Just kiddin' ! I know I will enjoy my days of anyway and try to make some new cards. 
This card I made last Monday, but I didn't get the chance to put it on my blog. It's another Flippin' Stamp by Jak Heath. The papers are Scenic Route. I kept it simple, because it's a mens card.


Cupcake Craft - Happy Hour (drinks)

10 opmerkingen:

  1. Wat een gave mannenkaart!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mannen kaart!
    Heel mooi gemaakt!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card with your mister fix it... not sure he'll get much work done with that pint of beer though! Thanks for joining us for our Cupcake Happy Hour! Shelly ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Renata, what a brilliant card. Love the image and your papers are fab. Thanks for joining in with my challenge over at cupcake craft this week. Hugs, Denise x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart zeg

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een super leuk mannenkaartje, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave mannenkaart.
    Ik ken er een paar als ze die krijgen dat ze gelijk Proost gillen hahaha

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Renata. What a fab and funny card, love your take on our Happy Hour theme! Thanks for playing at Cupcake. x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fantastic card Renata and just perfect for our Happy Hour challenge this week...thanks for joining in the fun this week :) Donna x

    BeantwoordenVerwijderen