Pagina's

vrijdag 22 oktober 2010

Meer voorbeelden...

Deze week heb ik nog wat extra voorbeelden gemaakt voor mijn demo-dag bij de Kreahoek in Ovezande. Ik geef namelijk volgende week zaterdag weer een demonstratie van het kleuren met copics.
Dit keer heb ik het Scandinavian Christmas Papers van Marianne Design gebruikt. 
De eerste kaart is gemaakt met een sketch van Cute Card Thursday.
De copic ciao's die ik heb gebruikt zijn: R29 - R27 -  R17 - R20 - Y28 - Y21 - E11 - E00 - C1
De bontrandjes van haar jasje heb ik afgewerkt met glitterpoeder.


Het tweede kaartje is ook gemaakt met hetzelfde papier. Maar hier heb ik het bontrandje van de muts met Flowersoft bewerkt. Geeft een leuk "fluffy" effect.
De copic ciao's die ik hiervoor heb gebruikt zijn: YG95 - YG91 - R29 - R27 - R17 - E53 - E51 - E50 - C5 - C3 - C1 - E43 - R11 - B93


5 opmerkingen:

  1. Hallo Renata,

    leuke kaarten en details erop!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Veel plezier met de workshop :)

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaarten Renata,lief die stempels,zo mooi ingekleurd.
    En wat een mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn weer twee super leuk kaartje, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh what a cuties, gorgeous cards Renata.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen