Pagina's

zondag 10 oktober 2010

Gothik Angelz by Kenny K


Gisteravond deze 2 sexy mannenkaarten gemaakt met de geweldige digi's van KennyK! Ik heb 2 keer hetzelfde designpapier gebruikt, alleen het cardstock is van verschillende kleuren.
De eerste heet Davastatia en de tweede Dolores Damage. Zijn ze niet cool?


Last evening I made these 2 secy mailcards with some of the great digital images by KennyK! I used the designpapers twice and only changed the cardstock for each card.
The first girl is called Davastatia and the second girl is Dolores Damage. Aren't they cool? 


Create4Fun - Digitale Stempel

4 opmerkingen:

  1. Wow Renata, het was al zo lang geleden dat ik langs ben geweest dat ik er even zoet mee was om al het moois wat je de afgelopen tijd weer hebt gemaakt te komen bewonderen. De sexy kaarten zijn erg goed gelukt maar ik heb nog heel veel andere mooie dingen gezien op je blog. Ik zie dat je 20 nov weer naar de kreahoek komt. Dan kom ik zeker even langs om je bezig te zien met de copics. De voorbeelden die je hebt gemaakt zijn superleuk geworden. Groetjes van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn zeker cool Renata,prachtig papier zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! leuk dat je meegedaan hebt!
    groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen