Pagina's

zaterdag 19 juni 2010

Eerste distress poging!


Vandaag wil ik jullie graag deze kaart laten zien. Ik heb voor mijn verjaardag Distressinkt gehad van mijn man en gisteren werd dat bezorgd en natuurlijk moet je het dan uitproberen. En dit is hem geworden. Ik heb een stempel van Magnolia gebruikt Tilda Spring Rain. Ik heb wel even een voorbeeldje gebruikt uit de Magnolia ink, om me even te oriënteren op de kleuren en de techniek. Ik ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Ikzelf vind dat het nog wel beter kan. Maar oefening baart kunst, toch?


Today I would like you to show this card. For my birthday I got Distressink from my husband and it got delivered yesterday, so I had to try it. And this is it. I used a Magnolia stamp, Tilda Spring Rain. I used an example from the Magnolia Ink Magazine. I am really curious what you think of it. I think it can be better, but practice makes perfect, right?

The Corrosive Challenge - Sketch
Penny's Paper Crafty - Photo Inspiration
ABC Challenge - W=Weather
Sweet Stampin' - Clean and Simple
Meljen's Design - Fibers, Ribbons and Lace

18 opmerkingen:

  1. Hai Renata,

    Ik ben weer eens langskomen waaien op je blog en heb je laatste kaartjes bekeken. Ik moet zeggen het zijn weer kunstwerkjes.

    Je ziet bij deze echt niet dat je voor het eerst met distress inkt hebt gewerkt. Heel mooi! Echt natuurlijk!

    Fijne avond

    Lieve groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Renata,

    Ik vind hem harstikke goed gelukt, hij is echt mooi, natuurlijk vind jezelf dat het nog beter kan, dat vind ik ook altijd, maar hij is al supperr!!
    groetjes Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat een schitterende kaart Renata,wat heb je dat mooi ingekleurd,knap hoor.
    Ik ben ook aan het oefenen,vind het wel moeilijk,heb niet meer zo vasten hand door de ms.
    Mooi papier ook.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW, great colouring with those distress inks and you've only had them a day!
    beautiful colours
    Thank you for joining us this week for a Sweet Stampin Challenge
    love emma xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem mooi.
    Alleen inderdaad het had mooier gekunt tenminste zo ziet het er op de foto uit, het lijkt te licht, het is wel mooi ingekleurd alleen te licht geloof ik.

    Maar goed ik heb het nog nooit met destrikt inkt gedaan dus ik vind het al erg mooi voor de eerste keer haha!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het kaartje is schitterend geworden Renata!!
    Je ziet het er niet aan af dat het je eerste keer is!
    Leuk is het he...en zooooo verslavend!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hiya

    gorgeous card and beautiful colour. Thanks for joining us at sweet stampin

    Joey.x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeker niet slecht voor de eerste keer, ik vind het ook erg leuk om te doen. Het is soort van verslavend, haha. Dat papier is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi ingekleurd voor de 1e keer, super. Het is een heel mooi kaartje geworden.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je heb een prachtig kaartje gemaakt het inkleuren is best goed hoor volgende keer je randjes iets donkerder aanzetten maar voor de eerste keer is het top hoor,je moet maar denken de aanhouder wint en zo zijn wij ook allemaal begonnen hoor.
    Succes met je volgende creatie.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi hoor...!
    en idd oefening baart kunst dus ben benieuwd wat voor moois er nog meer komt :)

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Renata,
    Dat valt erg erg mee voor de eerste keer met distressen! Prachtig kaartje en super ingekleurd.
    Ik vind het juist erg goed en delicaat gedaan!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  13. allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag :-) Voor de eerste keer vind ik toch dat je het super hebt gedaan hoor en het word alleen maar beter...liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Another lovely card! Thanks for playing with us at Penny's. Good Luck!

    ~Courtney~
    PPCC DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I think it turned out lovely! Thank you for joining us for the Meljen’s Designs challenge. Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a pretty card. Thank you for joining in the ABC Challenge this time.
    Cathy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful job coloring!Thanks for playing with Meljens this week:)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a sweet card, Thanks for joining us here at Meljen's for this weeks ribbon's and lace challenge.

    BeantwoordenVerwijderen