Pagina's

zondag 27 juni 2010

Tilda with Tulips


Deze kaart was ik gisteren al van plan te posten, maar ik had geen tijd meer hiervoor, dus doe ik het nu eerst. Ik ben weer lekker bezig geweest met mijn distressinkt en heb zelfs een achtergrond met distressinkt gemaakt. Daarbij de tips opgevolgd die in de Magnolia-Ink stonden. Wat een prachtig blad is dat toch! Het papier is ook weer van Magnolia en de ticket weet ik niet meer waar die vandaan kwam. De bloemetjes zijn Prima Flowers en heb ik gekocht bij Doe@Ding in Spijkenisse.

I planned to post this card yesterday, but didn't find the time. I,ve used my Distressink again and even made my background with it. I followed the tips in the Magnolia-Ink magazine. What a wonderful magazine is that! The DP is Magnolia, the sentiment I don't know and the flowers are Prima Flowers.

Just Magnolia - sketch
Cupcake Craft - Strawberries & Cream
Everybody Art - Green and Pink
Your next stamp - Patterned, printed ribbon
Secret Crafter - Strawberries & Cream



11 opmerkingen:

  1. Prachtig je kaart en heel mooi ingekleurd.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattig kaartje weer!

    Lieve groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card Renata, beautiful Tilda and details.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog een mooi en heel lief kaart erbij Renata.Prachtige kleuren en details ook.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yes ! This card is fabulous.

    http://www.lescartesdecaroles.fr
    Carole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card Renata - love how you have Tilda sitting on the edge of the circle. Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje Renata,ze blijven leuk de tilda,s
    Het papier trouwens ook.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Absolutely stunning! Your colouring is just breathtakingly good and I love those lush flowers!
    Hugs
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen