Pagina's

zaterdag 12 juni 2010

Pot with Spring Onions voor The Sweet Stop #60


De week is weer voorbij en voor mij is er ook weer een jaar voorbij, want gisteren was ik namelijk jarig. Maar vandaag moet ik gewoon weer gaan werken en vanavond hebben we een feest van onze vrienden. Voor The Sweet Stop sketch van deze week heb ik mijn nieuwe Magnolia stempel gebruikt. Is ie niet mooi? Ik heb hem gemaakt voor mijn buurvrouw die deze week een operatie onderging in Gent. Gelukkig is de operatie goed verlopen.
Het papier is van DCWV.

The week is already over again and for me another year, because yesterday was my birthday. But today I have to work and tonight we have a party. For this weeks Sweet Stop sketch I used my new Magnoliastamp. Isn't it pretty? I made this card for my neighbour, she had to undergo surgery. The papers are DCWV.



3 opmerkingen:

  1. Oh, van harte gefeliciteerd nog zeg! En dat dit maar een mooi/gezond/gelukkig en creatief nieuw jaar mag worden! Dit is een prachtige kaart zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuke kaart en echt een mooie stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook erg mooi.Heel subtiel, rustig en elegant.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen