Pagina's

vrijdag 25 juni 2010

Nieuwtje!

Ik ben gekozen om in het Design Team te komen van Stamp Something! Het komt ook precies op tijd, want mijn tijd bij The Sweet Stop zit erop! Morgen komt mijn laatste kaartje daarvoor op mijn blog. Ook is het team bij Karens Doodles NL gevraagd om nog een half jaar bij het team te blijven. Dus voorlopig hoef ik me niet te vervelen.

I have been choosen to be on the Design Team at Stamp Something! And that's right on time, cause my time at The Sweet Stop is over. Tomorrow I will show you the last card for that one on my blog.
And the team from Karens Doodles NL is asked to stay on for another half year, so I won't be twiddling my thumbs anytime soon!

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!! Heel veel plezier x Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens leuk nieuws! Van harte gefeliciteerd zeg. In het DT zitten van Stamp Something lijkt me super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat leuk! Gefeliciteerd hoor!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Renata,
    Jij ook gefeliciteerd!!! Heel erg leuk en je hebt ervaring genoeg :D
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen